Man - Fre | 10:00 - 15:00

21 40 37 85 Live Chat

Hvordan få lengre ereksjoner?

Trenger litt hjelp til å opprettholde ereksjon bare litt lengre? Først og fremst må du forstå at prosessen med å få en ereksjon er en kompleks og det er mange faktorer som påvirker den. Din fysiske tilstand samt din mentale tilstand.

Faktorer som Påvirker din Ereksjons Kvalitet

Røyking

Noen tenker at røyking er veldig kult. Ungdommer som begynner å røyke skulle ha vist effekten det vil ha på deres sexliv, hvis de viste det ville de sikkert ikke har begynt å røyke. Det stivner blodårene og reduserer blodtilførselen til penis. Ifølge menns helse Lege og medisinsk sex terapeuter, vil røyking påvirker hvert system / organ i kroppen, inkludert seksuell funksjon. Folk må forstå at ereksjon hos menn har mye å gjøre med et sunt hjerte og blodårer. Røykere har dobbelt så stor sjanse for å få erektil dysfunksjon som ikke-røykere.

Alkoholforbruk

Moderat til mye drikking har lenge vært kjent for å forårsake ED . Det er langt vanskeligere å få ereksjon når du er full , enn når du er edru og langsiktig alkoholisme er sannsynlig for å forårsake nyre-og nerveskader som vil skade ditt sexliv.

Stress

Det er viktig at du innser at det viktigste organet i kroppen din er ikke din penis, men hjernen din. Mange mennesker klarer ikke å få ereksjon bare fordi de er for bekymret eller altfor nervøs når øyeblikket kommer, selv om de ellers er friske. Det kan også skyldes stress eller utsikter til å leve opp til bildet av maskulinitet. Bare husk at du har vært naturlig utformet for å utføre seksuelle funksjoner. Hvorfor være redd om det?

Kosthold

Spise riktig og sunt mat er viktig for å ha et sunt sexliv. Et sunt kosthold fylt med frukt og grønnsaker er rike på antioksidanter som kan forbedre kvaliteten på din ereksjon ved å øke blodtilførselen til penis . Også det er viktig å unngå mat som er ikke bra for hjertet fordi det er dårlig for dine ereksjoner også, fordi blodsirkulasjonen påvirkes . Selv om du spiser usunt mat vil ikke gi deg en erektil dysfunksjon med en gang.

Generell Trening

Trening kan forbedre blodgjennomstrømningen i kroppen din som hjelper ereksjon , og lar deg føle frisk og aktiv. Også det vil forbedre kardiovaskulær helse , noe som vil gjøre ditt hjerte sunnere og få det å pumpe mer blod der nede når du trenger det.

Kegels trening

Kegels øvelser er ment for å trene musklene i bekkenet , og kan hjelpe deg å få bedre kontroll over blæren samt forbedre sexlivet. Et eksempel på en kegels øvelsen vil være - " Tenk deg at du er urinerer og deretter prøve å stoppe flyten . Gjenta dette - klemme, holde, utgivelsessyklus 10 ganger.

Mentalt tilkobling med partner

En god ereksjon, som vi sa før, innebærer en rekke ulike faktorer. Selvfølgelig spiller hjertet ditt en del, men det gjør hjernen din også. Får å være opphisset , må du også være følelsesmessig koblet Så komme i stemning, før du bestemmer deg for å bruke din lille venn.

Andre metoder som kan hjelpe

I følge en studie publisert i The Journal of Sexual Medicine, sies det at bruk av glidemiddel på kondom kan hjelpe deg med å vare lenger i senga . En studie gjort på kvinner fant ut at sex var mer behagelig, mindre smertefull og mer tilfredsstillende når de brukte et glidemiddel.

Hvis du føler at du noen gang har problemer med for tidlig sædavgang kan du prøve Stud 100 forsinkelses spray . Det finnes også mange produkter som hjelper med å gi lengre ereksjoner i seng .

Registrer
For Nyhetsbrev