Man - Fre | 10:00 - 15:00

21 40 37 85 Live Chat

Hvordan tape de ekstra kiloene for menn

Det finnes mange vekttap piller i marked som kan hjelpe med å gå ned i vekt. Det finnes mye varianter, men du kan også oppnå raskt vekttap ved å følge noen enkle råd uten å gi opp all den gode maten du liker.

Hvis du ønsker å gå ned i vekt raskt finnes det flere vekttap kaspler som fungerer som enten fett forbrenner eller apetittdemper. Garcinia er en kjent vekttap kapsler som fungerer som apetittdemper. Prøv likevel rådene nevnt under som kan hjelpe med å gå ned i vekt.

1. Det første råd for å gå ned i vekt er å alltid spise en stor frokost. Du vil ha litt protein og fett i frokosten din. For eksempel eggerøre og noen pølser vil holde deg fyldigere lenger og hjelpe med rask vekttap enn en luftig og søt donut.

2. Spis mer! Vi snakker tre gode snacks og tre sunne måltider. Hvis du vil gå ned i vekt må du få inni deg sunne måltider, men også gode snacks som nøtter. Så hvis du ikke har chips og dip under fotball kampen, hvorfor ikke prøve blandet nøtter i stedet? Spesielt mandler veldig bra for deg og er ganske sunne. Det vil også tilfredsstille din appetitt for noe sprø samtidig bidra til å bygge muskler.

3. En annen viktig ting når du vil gå ned i vekt raskt er å si nei til Karbohydrat rike mat. For å oppnå rask vekttap er det viktig å unngå matvarer som pasta, hvitt brød og poteter, de kan bidra til at du legger på deg fet. Hvis du må ha pasta, lag den av grov mel. Samme gjelder også for brød. Bytte gjerne ut hvite poteter med søtpoteter som er ganske sunne. Men ikke spise for mye av det. Et perfekt eksempel på en god bytte er disse sprøe søtpotet frites. Du vil aldri gå tilbake til vanlige poteter.

4. Samtidig som sunn og riktig matvare er viktig er løfting av vekter viktig også. Ja, du må også trene, og nei, løfte ølbokser teller ikke. Musklene du bygger under vektløfting vil ikke bare forbedre ytelsen din, det vil også øke stoffskiftet slik at du forbrenner kalorier lenge etter at treningen er over. Dette vil bidra til at du kan gå ned i vekt.

5. Tenk før du spiser. Det er viktig at du ikke bare spiser kjeks og søtsaker, spise hva som smaker godt og hva som er bra for deg og din kropp. Hvis du vil gå ned i vekt må du ta vare på deg og din helse. Ta deg god tid å spise slik at du kan oppholde deg fyldigere lenger.

6. Men ha det gøy en gang i blant - eller en gang i uken. Holde ned mat lysten for lenge er ikke bra for deg, og du vil være ulykkelig og kan fort gi opp din diett. Derfor heller ta to skiver av pizza, ikke hele pizza.

7. Gå lavt på karbohydrat . Det er den enkleste og raskeste måten å gå ned i vekt på. Reduser karbohydrat inntak, det kan være vanskelig i starten, men det blir lettere, spesielt når du ser resultater.

8. Løp intervaller. Det er lettere å veksle mellom hard og lett løping i stedet for å gå for en lang løpetur ,spesielt hvis du ikke liker å løpe. I tillegg, er det raskt og du vil brenne mer fett og gå ned i vekt. Øke hastigheten med intervaller. Du vil ikke bare bli raskere, men magen vil bli flatere fort.

9. Aldri, aldri drikk søt brus. Brus inneholder for mye sukker som ikke hjelper med å gå ned i vekt. For å gå ned i vekt raskt er det viktig å kutte ut brus. Men ha et glass vin av og til. lav karb øl er greit, også i moderate mengder.

10.Ikke frykt fet. Fett bidrar til at du føler deg full, det kontrollerer appetitten din, og kroppen din trenger sunn fett. Selvfølgelig er noe fett bra, mens andre er ikke så bra for deg.

Registrer
For Nyhetsbrev