• Handle med trygghet!

    Kjøp nå, betal når du har mottatt produktet.

  • Gratis frakt for verdi over 499 kr*

    For hele Norge

  • Beskyttelse av kundedata

    Dine data er trygge og sikre med oss

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svarene på de vanligste spørsmålene som vi blir spurt av vår kunder. Vi håper du kan finne svaret på din foespørsel. Husk at vi vil gjerne høre fra deg, så hvis du har et spørsmål som ikke er besvart her, så ikke nøl med å kontakte oss!

Service

  1. Har dere en butikk som jeg kan besøke?
    Nei, ShytoBuy.no opererer utelukkende på nettet. Våre produkter kommer fra hele verden, som i tillegg holder oss veldig opptatt, men det tillater oss å gi deg de fineste kvalitetsprodukter til de mest konkurransedyktige priser.
  2. Hvordan kontakter Jeg kundeservice?
    Kundeservice er ekstremt viktig for oss, tross alt uten deg, ville vi ikke engang være her! Vi har et vennlig og kunnskapsrikt kundeservice team på plass 5 dager i uken for å svare på spørsmål eller spørringer du måtte ha. Hvis du har et problem med bestillingen din, et spørsmål om vår tjeneste eller om du vil bestille via kundesupport teamet, kan du bare kontakte oss.
  3. Hvor lenge har ShytoBuy blitt etablert?
    Et sted hvor du kan kjøpe ting for å få deg til å føle deg bedre om deg selv. ShytoBuy har vært i Norge siden 2010 og gir folk en rekke kosttilskudd, enheter og kremer som kan hjelpe deg med pinlige problemer.
  4. Hva er sikkerhetspolitikken deres?
    ShytoBuy er forpliktet til kundens personvern og sikkerhet. Vi vil aldri lagre kortinformasjonen din. Vi følger streng overholdelse av data beskyttelsesloven, og vi vil aldri selge detaljene dine til noen tredjepart.

Betaling

  1. Hvilke kreditt-/debetkort aksepterer dere?
    Vi aksepterer følgende kort: Visa, Mastercard, Klarna Paypal og Visa Electron.
  2. Kan jeg bruke mer enn ett kort for å betale en bestilling?
    Ja. Hvis du behøver å dele betalingen på to kort, kan dette ordnes. Du behøver å ta kontakt med vår kundeservice så de kan føre gjennom betalingen for deg. Ta kontakt på telefonnummer 21 40 37 85 e-post info@shytobuy.no og vi vil hjelpe deg å dele betalingen mellom to kort.
  3. Hvordan kommer transaksjonen min fram på min bank erklæring?
    For å sikre konfidensialitet når du bestiller fra ShytoBuy, vises ikke vår nettside og ditt produkt (er) på kontoutskriften. I stedet vil transaksjonen bare vises som "ComfortClickSTBNO".

Order process

  1. Hvorfor trenger dere mitt telefonnummer på bestillingsskjemaet?
    Vi må kanskje kontakte deg dersom det er problemer med betalingen eller for andre informasjoner angående bestillingen din.
  2. Er mine personlige opplysninger trygge hos dere, eller vil jeg begynne å få uønsket e-post/post?
    Vi tar avstand fra spam(søppelpost), og forsikrer deg om at dine personlige opplysninger er trygge hos oss.

Leverings- og Bestillingsstatus

  1. Når får jeg min bestilling?
    Det vil ta rundt 3-14 dager å få pakken med Posten, avhengig av hvor i Norge du bor. Med UPS - Transportør tar det kun 1-3 arbeidsdager. Bestillingen gjort før 16:00 mandag-fredag blir sendt samme dagen. Bestillinger gjort i løpet av en helg vil bli behandlet mandagen etter helgen.
  2. Vil bestillingen min være diskret innpakket?
    Alle produkter blir sendt av oss og er pakket diskret for å sikre en trygg ankomst til deg.
  3. Må jeg være hjemme for å signere ved levering?
    Hvis du bestiller varer med UPS, må du være hjemme for å signere. Bestiller du med Posten kan du hente pakken din på postkontoret innen 14 dager med Posten.
  4. Hva om jeg ikke er i stand til å være hjemme når UPS forsøker å levere?
    UPS vil legge igjen sitt visittkort, slik at du kan avtale omlevering (på et passende tidspunkt for deg), eller alternativt vil de komme tilbake neste dag for å prøve å levere på nytt.
  5. Jeg gjorde min bestilling for noen dager siden, hvorfor har den ikke kommet?
    Vennligst kontakt oss med det samme, eller spor bestillingen din på: denne siden