• Handle med trygghet!

    Kjøp nå, betal når du har mottatt produktet.

  • Gratis frakt for verdi over 499 kr*

    For hele Norge

  • Beskyttelse av kundedata

    Dine data er trygge og sikre med oss

Returnering

Returnering

Vi strever etter å alltid tilby høy kvalitet produkter og service som er komplett og uskadet. Imidlertid kan det hende at det oppstår tilfeller for at produkter blir returnert. Retur av varer kontrolleres av følgende tilstander.

ShytoBuy ønsker å tilby høy kvalitet med feilfrie produkter. Likevel vil det noen ganger være nødvendig å returnere bestillinger, som da vil bli styrt av disse betingelsene

Du har 30 dagers returrett på varen. Du står selv til ansvar for å sende pakken tilbake til oss og eventuell retur-/tollkostnader dette måtte medføre. Når vi har mottatt den returnerte varen vil vi avgjøre om produktet er i brukbar stand. Om varen er i brukbar stand vil vi godkjenne returen. Returnering av penger vil da skje med samme metode som varen ble betalt med. Det tar normalt 3-5 virkedager før pengene er returnert. Du vil få returnert den fulle prisen du betalte for produktet, ikke inkludert originale fraktkostnader.

Om du bestiller pakker med flere produkter (multipack) kan du returnere alle ubrukte pakker/flakser/tuber. Returprosessen vil stadig være den samme som nevnt ovenfor. Returen vil altså bli godkjent om varelageret mener varen er klar for gjensalg. Du vil få pengene tilbake basert på hvor mange produkter av de du bestilte som er sendt tilbake. Vær oppmerksom på at vi kun tar retur av produkter som ikke er blitt åpent eller blitt brukt.

Vær oppmerksom på at når shapewear eller klær har blitt brukt, er det ikke refunderbart på grunn av hygieniske årsaker.

Om et produkt mangler når du mottar din pakke har du fem virkedager på å kontakte oss fra datoen du mottok pakken. Vi har dessverre ikke mulighet til å sende på nytt eller returnere ordren.

I det vi får beskjed om en manglende vare starter vi å undersøke saken. For å kunne gjøre dette kan det hende at vi må få tilgang til spesifikke detaljer og dokumenter i sammenheng med bestillingen din.

Undersøkingen kan ta fra en til ti virkedager, og vi kan ikke tilby ny sending av varen eller refundering før det er oppklart hva feilen er.

Om du ikke er i stand til å gi oss nødvendig dokumentasjon kan undersøkingen ta mellom ti og 20 virkedager.

Du vil bli kontaktet når undersøkelsene har blitt foretatt, og ny vare vil bli ettersendt . Om penger også skal refunderes i tillegg vil de være på din konto i løpet av to til fem virkedager.

Produsentene våre tilbyr oss spesifikke garantier på produktene vi selger. Garantien dekker alle feil eller tekniske problemer når produktet brukes. Den gjelder ikke om kunden er misfornøyd med produktet eller resultatet det gir.

Om du opplever tekniske problemer ber vi deg kontakte oss så fort som mulig.

Vår kundeservice vil kunne komme til å spør om du kan gi oss bilder av produktet, både i bruk og i esken, selve boksen med strekkode og forpakningen den kom i.

Vi vil så sette i gang undersøkelser hos produsenten, hvilken kan ta tre til ti virkedager.

Om du ikke har mulighet til å gi oss alle eller noen av bildebevisene/ dokumentasjonen vi trenger kan undersøkelsene ta mellom ti og 20 virkedager.

Når vi mottar tilbakemelding fra produsenten om at produktet hadde feil allerede før eller ved første bruk, må du sende varen tilbake til oss. Ved slike tilfeller vil fraktkostnadene bli refundert. Et nytt produkt vil bli sendt tilbake til deg så fort som mulig.

Du vil ha to valg om ny vare blir sendt.

  1. Du kan vente til varen har blitt mottatt på vårt varelager. Så fort pakken har blitt registrert som mottatt vil det nye produktet bli sendt til deg.
  2. Eventuelt kan du sende bilder av pakken med sporingsnummer etter at den er sendt tilbake. På denne måten kan vi forsikre oss om at varen er sendt tilbake til oss, og vi vil sende deg en ny.

I begge tilfeller vil ikke fraktkostnader bli refundert.

Om du skulle ha mottatt feil produkt skal du kontakte oss innen syv virkedager fra dagen pakken ble mottatt. Vi har dessverre ikke mulighet til å sende ny pakke eller refundere penger ved feil produkter om vi ikke blir kontaktet innen disse syv dagene.

Når du har kontaktet oss vil vi undersøke saken videre. Vår kundeservice vil muligens be deg oppgi spesifikke dokumenter eller informasjon ang. bestillingen din.

Denne prosessen kan ta mellom 1 til 10 virkedager, og vi forbeholder oss retten til å ikke sende ut nye varer eller refundere penger før alt er undersøkt.

Om du ikke har mulighet til å oppgi dokumentene eller informasjonen vi trenger vil prosessen kunne ta opp til 10-20 virkedager.

Kunden vil bli kontaktet når nødvendige undersøkelser er gjort og ny vare eller refundering vil bli gjort om nødvendig.

Om du ikke har mottatt din pakke vil vi be deg om å kontakte vår kundeservice enten på mail, telefon eller via live chat.

Opplys ditt ordrenummer og/eller sporingsnummer til vår kundeservice slik at vi kan ta saken videre.

Dette kan ta mellom en til ti virkedager, avhengig av hvilken sendingsmetode du valgte ved kjøp.

Om det viser seg at pakken er borte i posten sender vi en ny pakke med samme leveringsmetode som på originalbestillingen. I spesielle tilfeller kan vi tilby sending med sporingsnummer. Om vi finner ut at pakken er levert og signert av kunden vil vi trenge en kopi av kundens signatur for å sammenligne med den som allerede er oppgitt ved mottakelse.

Merk at vi kun kan undersøke videre ETTER de gitte dagene for levering har gått ut.

Produkter som er dekket av garanti fra produsenten må sendes direkte til produsenten etter at det er godkjent av en av våre kundeservice-medarbeidere.

Kunden betaler selv for frakt i slike tilfeller og vil bli kontaktet av vårt kundeservice-team ang. løsning fra produsentens side.

Kunden må alltid kontakte vår kundeservice å få saken godkjent FØR de sender produktet tilbake til oss. Om dette ikke blir fulgt vil varen kun komme i retur til kunden igjen.

For retur som skal sendes direkte til oss, vennligst kontakt oss via telefon 21 40 37 85 eller via e-post info@shytobuy.no.

Vår kundeservice er tilgjengelig 10:00 til 15:00; Mandag til Fredag.

For å se våre fullstendige regler og vilkår vennligst klikk her.